کمپین پادشاه سئو | قسمت ۱۳

سلام دوباره به شما دوستان و همراهان عزیز
این جلسه مکمل جلسه قبله.
قراره مهارت های شما رو براتون ارزشمند تر کنه
و اینکه جلسه ثروت ذهنی ۲ هم به زودی روی سایت قرار میگیره.
یعنی  جلسه ۱۴ پادشاه سئو
دوست دارم تمام شرکت کنندگان کمپین نظرات و خلاصه های خودشون رو در بخش نظرات همین جلسه بنویسن.

خلاصه این جلسه توسط خانم فریده فرد نوشته شده…
اگر بخواهم شالوده‌ی این ویدئو را در یک جمله بیان کنم، می‌توانم بگویم، کل مطالب عنوان شده برای بیان دو اصل مهمِ ذهنیت و تعادل بود.
اصل ذهنیت در واقع بیانگر این موضوع است که تا زمانی که ما آماده پذیرش کاری که انجام می‌دهیم نباشیم، هر قدر هم که تلاش کنیم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.
شاید برای اثبات این موضوع بهتر باشد به جمله‌ای از آقای بیل گیتس اشاره کنیم. ایشان معتقد بودند که ” در ابتدای کار،تلاش زیادی داریم ولی نتیجه کم حاصل می شود. در ادامه، تلاش ما کمتر شده ولی به نتایج بیشتری خواهیم رسید.”
از این بیان می توان این گونه برداشت کرد که، در مسیر رسیدن به هدف، ابتدا تلاش مان زیاد است و به نتایج اندکی می‌رسیم، ولی به مرور دریافت این نتایج در ذهنمان مارا به باوری میرساند که از موفقیتمان مطمئن می شویم، و این باور موجب می شود که در ادامه مسیر با تلاش کمتر به نتایج بیشتری دست یابیم.
غالبِ افرادی که در مسیر متوقف می شوند، در واقع به همین باور ذهنی نمی رسند و در نیمه راه کار را رها می کنند.
باید در نظر داشته باشیم که ذهن ما تمایل شدیدی به پیشگویی دارد و می‌خواهد آینده را همین امروز پیش‌بینی کند. پس با هر کاری که انجام می دهد، خودش را ارزیابی نموده، می‌پرسند، آیا با انجام این کارها موفق خواهم شد یا نه؟
اگر ما بتوانیم در مسیری که قدم در آن نهاده ایم، پایداری کنیم و کم کم ذهنمان را با باور پیروزی تجهیز نماییم، حتما به آنچه که آرزوی داشتنش را داریم، خواهیم رسید.
برای تسهیل در این مسیر بهتر است به ذهنمان ورودی های خوبی دهیم، ورودی هایی که مطابق با باورهایمان است، آنجاست که زودتر به نتیجه خواهیم رسید.
در مسیر موفقیت، خیلی از اساتید اذعان دارند که رمز موفقیت شان تلاش بوده. البته که نقش داشتن روحیه تلاشگری را در موفقیت، نمی توان رد کرد، ولی برای موفقیت، تلاشگر بودن به تنهایی کافی نیست، چرا که انسانهای تلاشگری زیادی را می‌شناسیم که همچنان در جا می‌زنند.
بیشترین تلاشی که ما باید انجام دهیم این است که در خودمان باور ذهنی قوی ایجاد نماییم.
در کنار این عامل، عشق به کاری که انجام می دهیم در جا نزدن، از عوامل مهم دیگر هستند.
ایجاد تغییر در تولید به خصوص تولید محتوا و ارتقاء روزانه آن، از عوامل موثر برای جذب مشتری و موفق بودن است.
همانطور که در تئوری کارخانه محتوا می گوییم، “اطلاعات خوب وارد می‌شوند، پردازش شده و به صورت تولید محتوا خارج می‌شوند.”
در این کارخانه نمیتوانیم مدام یک محصول تکراری و با روش ارائه تکراری داشته باشیم. در چنین حالتی نباید توقع موفقیت داشته باشیم.
برای ایجاد تغییر و ارتقاء سطح محتوا، نیاز به تجهیزات خارق العاده و گرانقیمت نداریم، یا اینکه نوشته های طولانی، فاخر و ناب.
البته که وجود هر یک از این دو عامل، برای تولید محتوا ضروری است، ولی در حد اعتدال آن. اینجاست که عامل تعادل نقش خودش را در موفقیت به اثبات می‌رساند.
داشتن لوازم پیشرفته بدون محتوایی برای ارائه، ما را به موفقیت نخواهد رساند. همینطور داشتن متن های طولانی و فراوان، بدون توانایی ارائه خلاقانه و متنوع، مخاطبی را جذب نخواهد کرد.
پس به خاطر داشته باشیم، برای موفقیت اول ایجاد باور ذهنی، دوم داشتن تعادل برای تولید محتواست.
محتوایی که هر روز به روز شده، با ایجاد تغییر در نگارش و نحوه ارائه، می‌تواند موفقیتمان را تضمین کند.

راستی، ویدیوهای قبلی رو ببینید و تمرین کنید. اگه خوب انجامش بدین درآمد و زندگی تون دچار یه تحول بزرگ میشه.

به زودی یه دوره آنلاین خاص رونمایی می‌کنم

این دوره می‌تونه درآمد و تولید محتوای شما رو دگرگون کنه.

گوش به زنگ باشید.

نکته مهم: اگه هنوز مقاله ای ننوشتین از همین الان اقدام کنید. هیچ وقت برای شروع دیر نیست. شما هم می‌تونید با محتوا به خودشناسی و خوشبختی برسین.

اگه وقت و توان کار کردن روی خودت رو نداری این کمپین هم بهت کمک نمی‌کنه. پس لطفا اگه آدم بی هدف و اهمال کاری هستی همین الان از سایت من برو بیرون.

7 پاسخ
  1. فریبا نبی زاده
    فریبا نبی زاده گفته:

    سلام و درود
    در این جلسه از دو اصل خیلی مهم و ضروری در کار تولید محتوا صحبت شد. اصل ذهنیت و تقویت باور و ایمان مان به کاری که می خواهیم انجام دهیم یعنی نویسندگی و تولید محتوا. اینکه باعشق و علاقه بهش بپردازیم و روزانه تلاش کنیم تا کارمون پرمحتواتر و بهتر از دیروز باشد. درجا نزنیم، به یک عادت بصورت روتین ثابت اکتفا نکنیم بلکه خواهان تغییر و تحول مثبت در محتواهای تولیدی خود داشته باشیم تا رشد کنیم. اصل دیگر تعدل بود که باید بین مهارت ها و انکانات خودمون تعادل برقرار کنیم. از داشته هامون نهایت بهره را ببریم و متوقف نشویم بلکه کار خلاقانه و ایده های جدیدی که به ذهنمان می رسد عملا پیاده سازی کنیم. هدفمند باشیم و در جهت بالا بردن کیفیت کارمون تلاش کنیم. آموزش هایی که طی این چند جلسه کمپین دیده ایم تمرین کنیم و محتوای سایت و کیفیت مقالات خودمون رو بالا ببریم.
    ممنون از آقای محمدی بخاطر آموزش های خوبشون

    پاسخ
  2. فریده فرد
    فریده فرد گفته:

    اگر بخواهم شالوده‌ی این ویدئو را در یک جمله بیان کنم، می‌توانم بگویم، کل مطالب عنوان شده برای بیان دو اصل مهمِ ذهنیت و تعادل بود.
    اصل ذهنیت در واقع بیانگر این موضوع است که تا زمانی که ما آماده پذیرش کاری که انجام می‌دهیم نباشیم، هر قدر هم که تلاش کنیم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.
    شاید برای اثبات این موضوع بهتر باشد به جمله‌ای از آقای بیل گیتس اشاره کنیم. ایشان معتقد بودند که ” در ابتدای کار،تلاش زیادی داریم ولی نتیجه کم حاصل می شود. در ادامه، تلاش ما کمتر شده ولی به نتایج بیشتری خواهیم رسید.”
    از این بیان می توان این گونه برداشت کرد که، در مسیر رسیدن به هدف، ابتدا تلاش مان زیاد است و به نتایج اندکی می‌رسیم، ولی به مرور دریافت این نتایج در ذهنمان مارا به باوری میرساند که از موفقیتمان مطمئن می شویم، و این باور موجب می شود که در ادامه مسیر با تلاش کمتر به نتایج بیشتری دست یابیم.
    غالبِ افرادی که در مسیر متوقف می شوند، در واقع به همین باور ذهنی نمی رسند و در نیمه راه کار را رها می کنند.
    باید در نظر داشته باشیم که ذهن ما تمایل شدیدی به پیشگویی دارد و می‌خواهد آینده را همین امروز پیش‌بینی کند. پس با هر کاری که انجام می دهد، خودش را ارزیابی نموده، می‌پرسند، آیا با انجام این کارها موفق خواهم شد یا نه؟
    اگر ما بتوانیم در مسیری که قدم در آن نهاده ایم، پایداری کنیم و کم کم ذهنمان را با باور پیروزی تجهیز نماییم، حتما به آنچه که آرزوی داشتنش را داریم، خواهیم رسید.
    برای تسهیل در این مسیر بهتر است به ذهنمان ورودی های خوبی دهیم، ورودی هایی که مطابق با باورهایمان است، آنجاست که زودتر به نتیجه خواهیم رسید.
    در مسیر موفقیت، خیلی از اساتید اذعان دارند که رمز موفقیت شان تلاش بوده. البته که نقش داشتن روحیه تلاشگری را در موفقیت، نمی توان رد کرد، ولی برای موفقیت، تلاشگر بودن به تنهایی کافی نیست، چرا که انسانهای تلاشگری زیادی را می‌شناسیم که همچنان در جا می‌زنند.
    بیشترین تلاشی که ما باید انجام دهیم این است که در خودمان باور ذهنی قوی ایجاد نماییم.
    در کنار این عامل، عشق به کاری که انجام می دهیم در جا نزدن، از عوامل مهم دیگر هستند.
    ایجاد تغییر در تولید به خصوص تولید محتوا و ارتقاء روزانه آن، از عوامل موثر برای جذب مشتری و موفق بودن است.
    همانطور که در تئوری کارخانه محتوا می گوییم، “اطلاعات خوب وارد می‌شوند، پردازش شده و به صورت تولید محتوا خارج می‌شوند.”
    در این کارخانه نمیتوانیم مدام یک محصول تکراری و با روش ارائه تکراری داشته باشیم. در چنین حالتی نباید توقع موفقیت داشته باشیم.
    برای ایجاد تغییر و ارتقاء سطح محتوا، نیاز به تجهیزات خارق العاده و گرانقیمت نداریم، یا اینکه نوشته های طولانی، فاخر و ناب.
    البته که وجود هر یک از این دو عامل، برای تولید محتوا ضروری است، ولی در حد اعتدال آن. اینجاست که عامل تعادل نقش خودش را در موفقیت به اثبات می‌رساند.
    داشتن لوازم پیشرفته بدون محتوایی برای ارائه، ما را به موفقیت نخواهد رساند. همینطور داشتن متن های طولانی و فراوان، بدون توانایی ارائه خلاقانه و متنوع، مخاطبی را جذب نخواهد کرد.
    پس به خاطر داشته باشیم، برای موفقیت اول ایجاد باور ذهنی، دوم داشتن تعادل برای تولید محتواست.
    محتوایی که هر روز به روز شده، با ایجاد تغییر در نگارش و نحوه ارائه، می‌تواند موفقیتمان را تضمین کند.

    پاسخ
  3. زهراشهراد
    زهراشهراد گفته:

    دراین قسمت در مورد چند اصل طلایی در مورد تولید محتوا ی خوب صحبت شد.
    با کار و تلاش هدفمند نتیجه خواهیم داد.
    هرمهارتی را که یاد می‌گیریم عملی و کاربردی کنیم.
    اول ذهنیت خودمان و سپس عمل را به سمت مثبت‌گرایی و تلاش ببریم.
    در یک کارخانه خوب و فعال محتوا باید به سه نکته توجه کنیم
    ورودی‌های خوب بگیریم
    پردازش با کیفیت انجام بدهیم
    ومحصول خوب و دایمی تولید کنیم.
    تولید ما صرفا به خاطر تبلیغات و دهن پر کنی نباشد.
    هرروز از خودمان بپرسیم چگونه محتوای بهتر و با کیفیت‌ترین تولیدکنم.
    در نتیجه: هرروز تولید و نشر داشته باشیم.
    موفق باشید

    پاسخ
  4. مرضیه نادم
    مرضیه نادم گفته:

    در این جلسه درمورد قانونی طلایی صحبت کرده بود و آن استمرار در تولید کردن محتواست.
    نقش سایت مان مانند یک کارخانه است که باید هرروز در اندیشه‌ی تولید باشیم تا رشد کند،اما محتوا تفاوتی اساسی دارد و آن هم اینست که ما باید محتواهای مان را ارتقا بدهیم و زمانی که محتواهای مان،همان محتوای پیشین و مضمونش نیز همان باشد، هیچ رشدی نخواهیم داشت و در تولیدمحتوا باید خلاق باشیم،فقط نوشتن مهم نیست، باید از عکس،ویدئو و یا پادکست هم استفاده کنیم.
    ما میتوانیم با حداقل ترین امکانات مانند گوشی و یا لپ تاپ و کامپیوتر یک محتوای هدفمند تولید کنیم و با تلاش و استمرار پیشرفت کنیم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.